French Road Safety: The last drink, Shockwave, Speed, The last class
운전 차량의 사고 모습을 볼 수 있습니다. 그 뒤로 사람들이 줄줄이 따라오는 모습을 보입니다. 사고 운전자가 지난간 뒤에도 다른 사람들이 희생이 될 수 있는 모습을 보여준 것입니다. 'French Road Safety'에서 운전자를 운전하지 못하게 한다면 사고를 멈출 수 있다라는 메시지를 전달해주고 있습니다.
Category: Public Interest, NGO
Media: Print
Brand: French Road Safety
Agency: La Chose
Geo: France
Advertising Agency: La Chose, France
Published: December 2016
Behind each victim of drink-driving, there are victims of life. When you care for someone, you stop them.
The Print Ad titled The last drink was done by La Chose advertising agency for brand: French Road Safety in France. It was released in the Dec 2016.
French Road Safety: The last drink, Shockwave, Speed, The last class 2016.12.21 12:00
Sacfety ·
Shockwave ·
Speed ·
Death ·