패션과 패션광고의 의미분석
경희대학교 | 143 pages| 1999.07.01| 파일형태 :
조회 1355 다운로드 1
자료요약
The purpose of this study is to assess the meaning of a fashion as a capitalist reality. It has seemed Practical to consider representative fashion in relation to real fashion to find out the symbolic and ideological meaning of a fashion in a sensibly capitalist society. It was attempted to find symbolic and ideological meaning of real fashion through literature review.
Barthes의 패션의복 통합체와 계열채 광고물의 이데올로기 패션의미분석
저작권 안내 및 사용범위와 규정
  • 위 정보 및 게시물 내용의 불법적 이용, 무단 전재, 배포는 법적으로 "금지되어" 있습니다.
  • 저작권 침해, 명예훼손 등 분쟁요소 발견시 하단의 “고객센터”를 이용해주세요.
  • 기타는 저작물의 등록자가 정하는 사용 범위와 규정에 준합니다.
  • 위 자료는 경희대학교 가 저작권을 관리하고 있습니다.
자료 제공처